söndag 16 maj 2010

JAG & PAVLOVS HUNDAR


Det där mad betingning är verkligen nåt som funkar på mig.
Sitter här och blir lite upphetsad när jag hör årets första gräsklippare
gå igång!! (eh...va!)
Sommaren är på väg!! Halleluja!
Jag har bestämt att denna sommar ska bli den bästa på länge! Iofs så jobbar jag i vanlig ordning hela sommaren men det gör inte så mycket bara vi får sol och värme.
Utemöblerna åkte fram igår och grillen tändes. Det är först nu man märker hur lång och framförallt mörk vintern har varit. Urk!
Nu kan jag bara hoppas på att vi har tunnat ut ozonlagret ännu lite mer så att solen kan grilla min bleka lekamen utan att massa tjafs är ivägen..
Men i år tycker jag att det ska bli förbjudet att köra Bobbycar i kvarteret så att vi medelålders (!!) människor får sova längre än 08.00 på mornarna.
Morgonkaffet smakar faktiskt bättre klockan 10.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar