lördag 1 maj 2010

SVART ELLER VITT


Av en del vänner har jag fått vissa påtryckningar om att jag ska skriva fler inlägg här. Hur ska det gå till? Jag har ju inget att skriva om eftersom jag har slutat att tänka. Det är svårt att vara produktiv i ett liv som innehåller typ noll intryck eller underfundigheter. Visserligen trivs jag ganska bra i mitt liv just nu.
De svåraste besluten som dyker upp är huruvida;
1. Ska jag ha hudtape eller inte över magärren? (5 st med ca 2 styngn på varje)
2. Gympadojjor VS klackiskor? (alltså cool VS snygg)
3. Den största ringen på vänster eller höger hand?
4. Spearmint eller lakridstuggummi?
5. De bekväma/osnygga jeansen eller de obekväma/snygga jeansen?
6. Duschcreme med mycket lukt eller neutral duschcreme och parfym?
7. Couscous eller bulgur istället för potätan?
8. Mina nya solglasögon som är liiite stora eller ett av mina andra gamla 10 par?
9. Blå eller gul disktrasa, och är det nödvändigt med matchande diskborste?
10. Ny tröja nu på en gång eller vänta lite? (eller både och)

Om jag granskar mina funderingar så visar det sig att 8 av 10 handlar om mitt lilla ego!! Och så ska det vara, för nu är det slut med "dra-täcket-över-huvudet-livet". Här ska levas och njutas av vår och sommar för första gången på fleeera år!
Men som sagt var, min hjärnkapacitet upptas inte av några större politiska beslut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar