onsdag 10 februari 2010

HÄR SKA BLOGGAS!!

Nu ska vi see, undra vad jag ska skriva om då? Det är eventuellt en liten fördel om man kommer på det först - innan man sätter sig ner och ska blogga så det ryker!
Det tog mig ungefär två timmar att komma på vad jag skulle kalla bloggen och ni ser ju hur otroligt inspirerande namn jag värkte fram till slut.
Jag har också tänkt på hur långa inlägg jag ska ha i min blogg. Finns det nån slags regel som säger hur långt som är lagom? För lagom vill man ju vara, inte sticka ut och göra sig märkvärdig. Måste man skriva varje dag eller räcker det med lite här och där, när jag anser att det har hänt nåt verkligt spännande i mitt liv? Inte för att chansen är så där jättestor men...ändå.
Jaha, där kom skrivkrampen.

2 kommentarer:

  1. Första delen gör mig nyfiken på vad som komma skall... längtar redan! Grattis till tillökningen och Lycka till!
    Frk Hedman

    SvaraRadera
  2. Selg reklame til bloggen din:)

    SvaraRadera