lördag 27 februari 2010

SPA KÄNSLA ELLER SPY KÄNSLA?

Nu är äääntligen vårt nya badrum klart!! Jippi!
Det blev jättefint. Nu ska jag bara städa upp där inne så är det klart för bubbelbad och rekreation. Fast jag tycker att det fortfarande ligger en viss arom av bajslukt om man står med näsan åt höger då man kommer in genom toadörren.

Ett problem har dock uppstått:
Nu kan man helt plötsligt inte ta ett glas vin utan att ligga i badkaret!
Det kommer att bli himla jobbigt.
Jag kommer att få torr hud och svamp mellan tårna.
Tänk bara när vi har fest, då blir det jättetrångt där inne.
Nåväl, finns det hjärterum - finns det stjärterum som man säger..

2 kommentarer:

  1. Hahaha- du är för underbar gumman!
    Nästan så man får lust att "komma på partaj" o "ramla i badet" med vinflaskan i högsta hugg. Men det tillåter ju inte mitt tillstånd då, iofs... ;) *kramen*

    SvaraRadera
  2. Nä men jag kan fara i ditt ställe :)

    SvaraRadera